Prenesi kot PDF

Splošni pogoji poslovanja za podjetje
Peter Wagner d.o.o.
Cesta k Tamu 6, 2000 Maribor
Tel.: 02 450 21 88
servis@peter-wagner.si
www.peter-wagner.si
  1. Splošni pogoji poslovanja

    Splošni pogoji spletne trgovine peter-wagner (spletna trgovina v nadaljevanju) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov1 (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov2 (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah3 (ZEKom-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu4 (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami5 (ZVPNPP), Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov6 (ZIsRPS) ter relevantno evropsko zakonodajo.

    S spletno trgovino upravlja podjetje Peter Wagner, posredništvo, trgovina in storitve d.o.o. (skrajšana firma: Peter Wagner d.o.o.), Cesta k Tamu 6, 2000 Maribor, matična številka: 2092271000, davčna številka: SI 10522697 (podjetje je zavezanec za DDV), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi ponudnik oz. prodajalec).

    Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in ponudnika ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

    Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

    Za dodatne informacije nas lahko pokličete na telefonsko številko 02 450 21 88, vsak delovni dan, od ponedeljka do četrtka med 8:00 in 18:00 in v petek med 8:00 in 16:00 uro ali pišete na elektronski naslov servis@peter-wagner.si. Če na vprašanje ne bomo mogli odgovoriti takoj, vam bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.

    Kot ponudnik dopuščamo možnost napake pri objavljenih opisih ali ceni izdelkov.

  2. Območje veljavnosti

    Splošni pogoji poslovanja urejajo pravna razmerja oz. poslovanje med prodajalcem in naročnikom izdelkov, kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Odstop od splošnih pogojev, ki so javno objavljeni, je mogoč le, če je med strankama pisno dogovorjen. Splošni pogoji veljajo za odposlane pošiljke znotraj teritorija Republike Slovenije.

  3. Naročilo in pogodba o nakupu

    Peter Wagner d.o.o. nudi več možnosti za oddajo naročila in sicer:

    1. Telefon 02 450 21 88
      Pripravite si seznam izdelkov, ki jih želite naročiti, za pomoč uporabite pisno naročilnico, ki je priložena h katalogu in nas pokličite na tel. št. 02 450 21 88. Naročila sprejemamo od ponedeljka do četrtka med 8. in 18. uro in ob petkih med 8. in 16. uro.
    2. Spletna trgovina - www.peter-wagner.si
      Vaše naročilo pa lahko vsak dan v letu, 24 ur na dan, oddate v naši spletni trgovini. Hkrati se lahko prijavite na naše spletne novice in prejemali boste najnovejše ponudbe, ki jih ni v katalogu. Naročilo lahko pošljete tudi neposredno na: servis@peter-wagner.si
    3. Pisna naročila
      Izpolnite pisno naročilnico in jo pošljite po pošti, poštnino smo mi poravnali za vas. Veselimo se vašega naročila.

    Kupoprodajna pogodba je v primeru oddaje naročila po telefonu oz. po pošti sklenjena, ko prodajalec prejme naročilo, razen, če prodajalec kupca, takoj ko je mogoče obvesti, da določenega blaga ni na razpolago ali ga, takoj ko je mogoče obvesti, da naročila ne sprejema (obstoječi dolgovi, mladoletnost,...).

    V primeru oddaje naročila prek spletne trgovine pa je kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

  4. Cene

    Cene izdelkov, ki so objavljene v spletni trgovini, so navedene v EUR in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo do preklica oz. do objave novih cen. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Če gre za naročilo na podlagi kataloga, je veljavnost cen iz kataloga opredeljena in razvidna iz kataloga.

  5. Načini plačila

    Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

    • Plačilo po predračunu s plačilnim nalogom na račun podjetja;
    • Plačilo s plačilnimi oz. kreditnimi karticami (MasterCard, Visa);
    • Plačilo po povzetju.
  6. Izdaja računa

    Prodajalec ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi natisnjen račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

  7. Postopek obveščanja o nakupu

    1. Naročilo
    Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

    2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
    Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Prodajalec kupca v elektronski pošti prav tako seznani o pravici do odstopa, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam v primeru pritožbe.

    Pogodba o nakupu se hrani na sedežu prodajalca in jo lahko prejmete na pisno zahtevo, svojo zahtevo sporočite po pošti na naslov podjetja oz. po elektronski pošti. Sklenjena pogodba bo shranjena v podjetju 12 mesecev po sklenitvi, dostop do pogodbe je možen zgolj v tem časovnem obdobju.

  8. Dobava in strošek pošiljanja

    Prodajalec dobavi naročeno blago v celoti ali v delnih dobavah. Rok za dobavo znaša 15 delovnih dni od prejema naročila, oziroma največ 3 mesece. Prodajalec blago dobavi, če je na razpolago. Če prodajalec v roku 3 mesecev blaga ne more dobaviti, je pogodba razvezana. Prodajalec ne odgovarja, če blaga ni mogel dobaviti. Prodajalec kupca, takoj ko je mogoče, obvesti o dobavi blaga, za katero ne velja 15 dnevni rok, kot tudi o tem, da je pogodba razvezana.

    Strošek pošiljanja blaga znaša 4,95 EUR, ne glede na število dobav iz enega naročila, kar ne velja, če je bilo blago vrnjeno in ponovno poslano zaradi razlogov na strani kupca. Prodajalec pošiljki priloži račun in druge dokumente (garancijski list, navodilo za uporabo, ...), če je s predpisom tako določeno, razen če je kupec listine že prejel. Dejanja ob dobavi, prevzemu blaga lahko za kupca opravi kdorkoli, ki živi na označenem naslovu.

    Stroški pošiljanja znašajo 4,95 EUR. Če je pošiljka dobavljena v več paketih, se plača samo eno poštnino.

  9. Pravica do odstopa

    Pravico imate odstopiti od te pogodbe v štirinajstih dneh brez navedbe razloga.

    Rok za odstop je štirinajst dni od dneva, ko ste vi ali tretja oseba, ki ste jo imenovali, in ni prevoznik, prevzeli blago. V primeru ločenih dobav pri izpolnjevanju enega naročila za več vrst blaga, začne rok teči z dnem, ko ste vi ali tretja oseba, ki ste jo imenovali in ki ni prevoznik, prevzeli zadnji kos blaga.

    Če želite uveljavljati pravico do odstopa od pogodbe, nas morate o svoji odločitvi za odstop od pogodbe obvestiti (Peter Wagner d.o.o., Cesta k Tamu 6, 2000 Maribor; servis@peter-wagner.si) z jasno izjavo (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). Uporabite lahko naš vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, vendar to ni obvezno.

    Za upoštevanje roka za odstop od pogodbe zadostuje, da obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa pošljete pred iztekom roka za odstop.

    Posledice odstopa od pogodbe
    Če odstopite od te pogodbe, vam brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, ko smo bili obveščeni o vašem odstopu od pogodbe, povrnemo vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki nastanejo zaradi vaše izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki smo jo ponudili). Za to vračilo plačila bomo uporabili isto plačilno sredstvo, kot ste ga uporabili pri prvotni transakciji, razen če se z vami izrecno dogovorimo drugače; v nobenem primeru vam za to vračilo plačila ne bomo zaračunali stroškov. Če plačilno sredstvo, uporabljeno za prvotno transakcijo, ni na voljo za vračilo plačila (npr. pri plačilu po povzetju), bo vračilo plačila izvedeno z bančnim nakazilom na bančni račun, ki ga določite vi. Vračilo plačila lahko odklonimo, dokler ne prejmemo nazaj blaga ali dokler ne predložite dokazila, da ste blago vrnili, karkoli se zgodi prej.

    Blago morate takoj vrniti na naslov Peter Wagner d.o.o., pp 304, 2001 Maribor, v vsakem primeru pa najpozneje v štirinajstih dneh od dneva, ko ste nas obvestili o odstopu od pogodbe. Blago boste vrnili pravočasno, če blago odpošljete pred iztekom štirinajstdnevnega roka.

    Stroški vračila
    Stroške vračila blaga bomo krili mi, če nam bo blago vrnjeno po družbi Pošta Slovenije d.o.o. Peter Wagner prejemnikom v Sloveniji za olajšano vračilo zagotovi vračilno etiketo - natančne podatke najdete na računu, ki je priložen pošiljki. V vseh drugih primerih (npr. uporaba drugega ponudnika poštnih storitev ali vračilo izven Slovenije) nosite neposredne stroške vračila blaga vi.

    Pregled blaga - nadomestilo za zmanjšano vrednost
    Pravico imate, da naročeno blago pregledate glede njegove narave, njegovih lastnosti in delovanja, in sicer v enakem obsegu, kot je to običajno pri nakupu v trgovini (npr. na kratko pomerite čevlje in/ali prehodite nekaj korakov, da ocenite prileganje). Ta pravica do pregleda ne vključuje daljšega nošenja čevljev ali nošenja zunaj doma.

    Za zmanjšano vrednost blaga odgovarjate le, če je ta zmanjšana vrednost posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

    Izjema od pravice do odstopa od pogodbe
    Pravica do odstopa od pogodbe ne velja za pogodbe o dobavi blaga, ki je izdelano po natančnih navodilih stranke in prilagojeno njenim osebnim potrebam. Tako je na primer, če so narejeni podaljški z velcro zaponkami ali povečanje pete. To velja tudi za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je stranka po dostavi odprla pečat. Na primer nogavice, hlačne nogavice in kratke nogavice, če niso več v originalni embalaži.

    Vzorčni obrazec za vračilo: Ta obrazec lahko tukaj

  10. Zamenjava izdelkov

    Kupec lahko v roku 14 dni izdelek preprosto vrne in zamenja. Menjava je možna za izdelke, ki niso bili nošeni. Izdelek enostavno zapakirajte v paket in ga pošljite na naš naslov, pomembno je, da nam sporočite, kateri drug izdelek želite. Naročen izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe, priložite tudi fotokopijo računa. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

  11. Reklamacija v primeru stvarne napake in garancija

    Prodajalec odgovarja za napake izdelka in za obveznosti iz garancije v skladu z zakonom. Vrnjeni izdelek bo pregledala reklamacijska služba. O postopku in nadaljnjih korakih boste obveščeni v najkrajšem možnem času, najkasneje v 8 dneh. Prodajalec ne odgovarja za napake in morebitno nastalo škodo, ki nastane ob nepravilni uporabi in vzdrževanju izdelka. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj, izdelke je potrebno vrniti na naslov prodajalca.

    Garancijski pogoji so razvidni iz garancijskega lista, ki ga kupec prejme ob dobavi blaga. Garancija velja 24 mesecev, šteto od datuma izročitve blaga. Servis na podlagi uveljavljanja garancije opravlja prodajalec sam. Prodajalec ni dolžan računati s posebnimi potrebami kupca glede uporabe blaga in ne odgovarja za nastalo škodo zaradi nezmožnosti uporabe blaga. Obraba zaradi uporabe ne more biti razlog za reklamacijo.

  12. Pritožbe in spori

    Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s podajalcem poveže telefonsko 02 450 21 88 ali po elektronski pošti na servis@peter-wagner.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova servis@peter-wagner.si oz. pisno po pošti. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

    Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora. Prodajalec si bo po svojih najboljših močeh prizadeval, da se bodo spori rešili sporazumno in po mirni poti.

    Izvensodno reševanje potrošniških sporov
    Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

    Prodajalec, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na spodnjem spletnem naslovu:

    https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

  13. Varstvo osebnih podatkov

    Več informacij o varstvu osebnih podatkov najdete tukaj.

Zadnja sprememba: 15.01.2025


1 Zakon o varstvu potrošnikov, ZVPot, čistopis dostopen na Ius Info, 04.04.2015.
2 Zakon o varstvu osebnih podatkov, ZVOP-1, čistopis dostopen na Ius Info, 28.07.2007.
3 Zakon o elektronskih komunikacijah, ZEKom-1, čistopis dostopen na Ius Info, 14.11.2015.
4 Zakon o elektronskem poslovanju na trgu, ZEPT, čistopis dostopen na Ius Info, 04.04.2015.
5 Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, ZVPNPP, čistopis dostopen na Ius Info, 01.12.2007.
6 Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, ZIsRPS, čistopis na Ius info, 14.11.2015.

Udobne nastavitve piškotkov

Da bi lahko naše storitve nenehno izboljševali in jih optimalno oblikovali, želimo uporabljati storitve tretjih ponudnikov ter promovirati naše izdelke. Z vašo izrecno privolitvijo nam dovolite, da uporabljamo storitve izbranih tretjih ponudnikov za namene analize in trženja. Za to lahko tukaj podate svojo privolitev, ki jo lahko kadar koli prilagodite ali prekličete v naši izjavi o varstvu podatkov. Več informacij o tem najdete v naši izjavi o varstvu podatkov.

Na vrh